Fantastiskt ögonblick

Igår var jag med om något ovanligt. Stod i kön till Direkten i Skogås för att hämta ut ett paket och hade lurar i öronen. 
Bakom mig stod en man som verkade en aning stressad; han tittarde över min ena axel för att jag inte gick framåt direkt efter att personen framför tagit ett par steg framåt. 
Går framåt efter ett par sekunder. 

Efter en stund drar personen bakom mig ur mina lurar ur min telefon. 
(Tänker nu att det här är första gången jag blir bestulen)

Blir stöss och tittar bakåt, där står Roland Gustavsson och ler sitt överklassleende 😃
- för den som är olyckligt ovetande om vem denna person är så kan en hyfsat rättvis liknelse vara Ulf Brunnberg, en ståndaktig man. 

Han säger: "Den satt löst." Och flinar. 

Fantastiskt ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0