Dags att ta farväl

Nu är det dags att ta farväl av en livsstil....................
 
..........................Och istället spara pengar
 
 
 
Snuset har funnits i mitt liv i ca 10 år och fått ganska bra fotfäste.
Nu finns det skäl nog att avsluta.
 
Har tidigare försökt sluta och höll det i ca en månad men valde sedan att fortsätta. Märk där att jag valde att fortsätta och har därför inte misslyckats tidigare.
 
Nu är det dag 4
Igår var det dag 3 och det var den tuffaste dagen hittills.
Istället för att trycka upp en massa snus under överläppen när det börjar kännas i snustarmen så kör jag på papperstussar. Andra har provat t ex halstabletter, tepåsar osv.
Till syvende och sist är jag övertygad om att det handlar om en vana, kommer man förbi den så är mycket vunnit. Frågan är hur det går utan snus med alkohol i kroppen, då brukar man snusa som mest.
Ikväll är det första alkotåren på en månad, det var min underbara sambo som kom med den utomordentligt dåliga idén att köra en vit månad, och det blir ett trevligt återseende.
 
 
Papperstuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0