En nys är en nys som en nys är en nys - eller hur Nils?

beställde en bra grej från coolstuff i helgen 
cadå? 
man kan konvertera video till dvd in i datorn 
å gud va bra! 
då vet jag ett band du ska få konvertera 
som mamma o pappa pratat om i flera år 
på mig o ida när vi var små 
jap 
har inte thomas o britta fixat det med en massa band? 
då var vi kvitt 
nej 
dom har bara ett band 
synd för dig att du missade 
men nu är vi kvitt 
vi är kvitt 
nej 
jo vi är kvitt 
finns inte en möjlighet att du har en innestående på mig nu 
jo 

Kommentarer
Postat av: Nils

Om du nyser på mig och jag sen nyser i golvet och inte på dig så är de klart som fan att jag har en innestående på dig! Hade det räknats lika om jag nyst hemma också eller? eftersom en nys är en nys

2009-09-21 @ 12:51:31
URL: http://www.ugas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0