Turnering

Igår satte vi ihop ett gäng som lirade FIFA hemma hos Fitâo.
Vi var sex personer och vi delade in oss två och två och spelade vinnaren står kvar.

1. Amâo-Bokarn
2. Dao-Jag
3. Fittâo-Staffan

Jag och Dao torskade första matchen mot Fittâo-Staffan och sen dröjde det många matcher innan vi fick vinna igen.
Amâo-Bokarn vann de flesta matcherna och Fittâo-Staffan vann bara en match.
Vi fick vinna fyra matcher.

Slutresultat

  • Bokarn vann skytteligan, tämligen oväntat.
  • Fittâo-Staffan hade väldigt dålig kommunikation och tog ut sin frustration på varandra.
  • Jag och Dao behövde 5 matcher för att komma igång.
  • Jag och Dao missade överlägset flest frilägen.
  • Jag och Dao var de enda som vann mot Amâo-Bokarn.
  • Jag och Dao krossade Fittâo-Staffan med 3-0, det kunde lätt blivit tvåsiffrigt.
  • Fittâo-Staffan hatade varandra.

Ikväll: Träning och laguttagning inför söndag.


Kommentarer
Postat av: Ljusdalingen

Instämmer !

2009-08-13 @ 16:42:26
URL: http://www.Lightnings.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0