Fittâos dag

I morse när Fittâo kom till jobbet hade Fluff och jag gjort hans dag en aning dryg redan från start.
  • Först och främst hade jag skrivit ut en ny namnskylt till honom att ha på skärmen.
  • Sen hade vi kopplat om hans skrivbord så att när jag tryckte för att höja mitt skrivbord så höjdes hans o vise versa.
  • Vi bytte också plats på tre tangenter på hans tangentbord, dock gjorde detta att hans dator låste sig och han blev försenad med inloggningen. Aj aj aj.
  • Vi kopplade också in en extra mus + tangentbord så att jag kunde styra hans mus och skriva när han skrev.
  • Sist men inte minst ändrade vi läget på hans stol så att han får en skjuts framåt när han byter sitt-läge.
Dock kom han på nästintill samtliga punkter efter att ha loggat in på datoren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0