Datorn ljuger aldrig

Skaffade en feed till igoogle idag och det var en sådan som svarar på samtliga frågor som man ställer, alltså datorn ger rätt svar.

Här följer en konversation från idag.

Du säger:
Är danskjäveln bög?

Datorn säger:
Jag tror det.

Du säger:
Gillar han att få den i röven?

Datorn säger:
Nej!

Du säger:
Har han testat?

Datorn säger:
Ja!


Jag förstod att det var så.


Jag kollade även upp vem som är den "hemlige" pokervinnaren.


Du säger:

Har knärten vunnit 4 miljoner på poker?

Datorn säger:
Ja!


Fler exempel på att datorn inte ljuger.

Du säger:
Är käo lat?

Datorn säger:
Ja!


Du säger:
Förstår tessan vad jag säger?

Datorn säger:
Nej!


 

Du säger:
Vad tycker fittâo om mike tyson?

Datorn säger:
Vet du inte det?


Du säger:
Kommer blåvitt att vinna allsvenskan denna säsong?

Datorn säger:
Ja, verkligen!


Du säger:
Jag mår bra

Datorn säger:
Det tror jag inte.



Bonusfråga

Du säger:
Tycker fittao om coop?

Datorn säger:
Jag tror det.


Kommentarer
Postat av: teeeessssillluran

MHÄ, jag förstår precis vad alla säger.. eller kanske inte allt, men det mesta :)

2009-08-26 @ 17:20:51
Postat av: Jag

Det tror jag inte.

2009-08-26 @ 18:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0