Dagens Fittâo

Jag berättade om Unibet och min vinst igår och då sa Fittâo:
- Spela poker!

Sen kom mackmannen och krängde mackor, Fittâo skulle köpa men kunde inte hitta några pengar och brast ut:
- Och jag som skulle på Coop!



Kommentar: Lika bra att det inte blev Coop, med tanke på Cooper-testet.


stao.blogg.se presenterar Fittâo i bloggens värld!
Detta inlägg har Fittâo skrivit själv på LBK:s hemsida, observera det i fetstil mitt i texten.



Barca vinner

Ja då var det Flät-Åkes (Smeknamn i LBK) tur att skriva i bloggen. Just nu sitter jag och läser på svenskafans och lite andra sportsidor och många experter tror att United tar hem Champions Leaguetiteln som spelas ikväll, men jag som Barcafan tror ju såklart tvärtom. Mitt tips är att Barca vinner med 3-1 och att Messi, Xavi och Henry gör målen. Barca kommer att dominera kvällens match och Messi kommer att leka upp hela Unitedförsvaret på läktaren.

Nu har jag nästan bott i Ljusdal i ett år och jag trivs väldigt bra här. Ljusdal är inte så värst stort och det är nära hem till Byn, så det är perfekt. Jag och tjejen bor nu på Gärdeåsen, men vi har den här veckan hittat en ny lägenhet som vi ska flytta till i juli månad. Det kommer att bli riktigt kul och skönt att komma in mer i köpingen och det är bara en minut från IP, så det blir väldigt härligt. Detta år har gått väldigt fort och jag ser fram emot detta år och en ny säsong. Jag är redan sugen på att kliva på isen igen men det är också kul och viktigt med barmark, så de får vi nöta på ett tag till innan det blir isträning. Jag hoppas också att Sven "Pirro" Persson fortsätter. Han sa ju på avslutningsfesten att det var sista året, men det har han tydligen gjort i alla år, så vi får hoppas på en fortsättning i laget för honom också. Annars blir det tomt i vattenflaskorna. =P

Nu tänkte jag avsluta detta inlägg, för nu slutar jag på jobbet om några minuter. Så nu ska jag hem och fixa lite käk och sen dra till Jesper med grabbarna för att kolla på den stora matchen, jag kanske bli utkastad från jeppe efter matchen eller vad tror du Jesper?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0